Hyreshandläggare till Sveriges största fastighetsbolag i centrala Stockholm!

Kontakt Ansök
  • Omfattning Heltid
  • Publiceringsdatum 17 oktober, 2019
  • Sista ansökningsdag 17 november, 2019
  • Anställningsform Visstidsanställning
  • Tjänstgöringsort Stockholm


Vill du arbeta med handläggning i en digital miljö? Det här är rollen för dig som vill jobba med administration och handläggning av kommersiella hyresavtal. Du erbjuds att arbeta med varierade uppgifter på en modern och aktivitetsbaserad arbetsplats. Du blir en del av ett kunnigt team som drivs av att hitta nya lösningar i en öppen och inkluderande miljö.

Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som hyreshandläggare kommer att vara administration, registrering av kommersiella hyres- och tilläggsavtal, avisering och betalningsuppföljningar. Andra exempel på uppgifter är att arbeta med momsnycklar så som den frivilliga skattskyldigheten, vidarefakturering och diverse avstämningar av konton. Du är också delaktig i bokslutsarbetet. I din roll får du även möjlighet att ansvara för handelshyresgästers månatliga omsättningsredovisning, konkret innebär det att du fungerar som ett stöd till butiksansvariga. Du hjälper dem med rapportering på rätt sätt, analyserar omsättningssiffrorna och håller fastighetscheferna uppdaterade om trender i statistiken. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i centrala Stockholm.

Kvalifikationer och egenskaper
För att trivas i denna tjänst tror vi att du finner glädje i administration, handläggning samt att ge god service. Du har någon form av ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av att jobba med hyresadministration och redovisning. Du trivs i sociala miljöer och möten med andra människor, då du i rollen träffar fastighetschefer eller hyresgäster både i person, via telefon och mail. Du är också noggrann, strukturerad och lägger stor vikt i att arbeta mot deadlines. Bolaget är generösa med att dela med sig av kunskaper, erfarenheter och information, vilket betyder att du kommer att samarbeta mycket med andra kollegor. Ni stöttar och arbetar mot samma mål vilket gör att du kommer utvecklas i rollen. I övrigt har bolaget som ambition att vara i framkant i allt de gör – oavsett om det gäller teknik, service, ledarskap eller hållbarhetsfrågor. Företagets avkastning går till det
allmänna pensionssystemet och därmed bidrar du till dagens och morgondagens pensioner vilket vi ser som ett stort plus!

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Idag är vi ca 350 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemannings- och rekryteringsbranschen och kollektivavtal tillämpas.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Ansök
Kontakt

Hyreshandläggare till Sveriges största fastighetsbolag i centrala Stockholm!

Ansök

Fyll i dina uppgifter

Ladda upp CV och personligt brev eller skicka länken till din linkedIn-profil

Markera rutan för att ge samtycke till att dina personuppgifter hanteras enligt Amendos integritetspolicy.